Krok po kroku
PRZEBIEG REKRUTACJI NA STUDIA II STOPNIA NA SEMESTR LETNI 2024/2025 w Uniwersytecie Morskim w Gdyni opisany jest na stronie głównej uczelni
- Zarejestruj się w elektronicznym systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów - od dnia 02.12.2024 r. do 11.02.2025 r. - zgłoszenia elektroniczne w systemie IRK.
- Wypełnij dane osobowe w systemie IRK.
- Wybierz odpowiedni kierunek, profil oraz tryb, na którym chcesz studiować.
- Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w wysokości 85 zł na rachunek bankowy wskazany przez system elektronicznej rekrutacji IRK (w tytule przelewu wpisz: Nazwisko/Skrót Wydziału (tj. WM) /Kod Kierunku podany w IRK/2024). Opłata rekrutacyjna jest oddzielna na każdy kierunek oraz tryb studiów, na jaki chcesz się ubiegać.
- Wgraj wersję elektroniczną zdjęcia do legitymacji do systemu IRK.
- Wgraj dokumenty elektroniczne do IRK od 02.12.2024 r. do 11.02.2025 r.
- umieść elektroniczną kopię świadectwa maturalnego/dojrzałości – kandydaci na studia I stopnia ( w miejscu FORMULARZE OSOBOWE → WYKSZTAŁCENIE → w miejscu DOKUMENTY → WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE - dodać plik ze świadectwem dojrzałości. System pozwala na wgranie dwóch dokumentów. Istnieje możliwość połączenia kilku skanów w jeden plik w formacie PDF,
- umieść elektroniczną kopię dyplomu lub odpisu ukończenia wyższych studiów pierwszego stopnia w systemie IRK – kandydaci na studia II stopnia (w miejscu jw.),
- umieść elektroniczną kopię suplementu do dyplomu w systemie IRK – kandydaci na studia II stopnia (w miejscu jw.) ,
- umieść elektroniczną kopię dodatkowych dokumentów typu certyfikat językowy jeśli posiadasz (lista honorowanych certyfikatów językowych) → (w miejscu jw.).
-
Do dnia 11.02.2025 r. - ostateczny termin zgłoszenia w systemie IRK, ostateczny termin wgrania wymaganych dokumentów (np. skan zdjęcia, świadectwo);
-
Do dnia 11.02.2025 r. - ostateczny termin wpływu opłaty rekrutacyjnej na rachunek Uczelni;
-
W dniu 12.02.2025 r. - wstępna kwalifikacja na kontach kandydatów - status: zakwalifikowany, lista rezerwowa, niezakwalifikowany;
10. Od dnia 13.02.2025 r. do dnia 14.02.2025 r. składanie dokumentów w Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Mechanicznego (pokój A- 202) w godzinach 09.00 - 14.00 przez kandydatów zakwalifikowanych:
- podpisana ankieta osobowa wydrukowana z systemu IRK;
- podpisane podanie o akademik wydrukowane z systemu IRK (tylko osoby zainteresowane);
- dowód opłaty rekrutacyjnej;
- oryginał lub potwierdzona przez uczelnię kopia świadectwa maturalnego/dojrzałości. Kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu oryginał świadectwa podczas składania dokumentów. W przypadku wysłania dokumentów przesyłką kurierską należy oprócz kopii dołączyć oryginał – kandydaci na studia I stopnia;
- kandydaci na Wydział Mechaniczny obowiązkowo dostarczają zaświadczenie lekarskie wystawione przez lekarza medycyny pracy, które uprawnia do studiowania (w tym odbywania praktyk) – kandydaci na studia I stopnia;
- dyplom lub odpis na mocy oryginału ukończenia wyższych studiów inżynierskich pierwszego stopnia wraz z suplementem – kandydaci na studia II stopnia.
11. W dniu 17.02.2025 r. ogłoszenie listy przyjętych. Zmiana statusów: przyjęty, kandydat zrezygnował, nieprzyjęty, studia nieuruchomione.
12. Dostarczenie oryginałów dokumentów jest warunkiem koniecznym przyjęcia na studia. W rekrutacji uzupełniającej kandydaci będą przyjmowani na podstawie rankingu. Data zgłoszenia, to data dostarczenia do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej wymaganego kompletu dokumentów.
13. Wyniki końcowe rekrutacji uzupełniającej zostaną ogłoszone w systemie IRK.
Możesz dostarczyć oryginały dokumentów do Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej Wydziału Mechanicznego:
- osobiście (pokój A-202);
- przesyłki pocztowe, kurierskie (decyduje data dostarczenia dokumentów) na adres:
Uniwersytet Morski w Gdyni
Wydział Mechaniczny- Komisja Rekrutacyjna WM
ul. Morska 81-87
81-225 Gdynia
tel.: 58 55 86 292,
tel.: 58 55 86 321,
tel.: 58 55 86 678.
e-mail: rekrutacjawm.umg.edu.pl