Komisja stypendialna


                                                                    STYPENDIA W ROKU AKADEMICKIM 2024/2025

 

 

Wnioski o przyznanie świadczeń dla studentów UMG
w semestrze zimowym r. akad. 2024/2025 można składać w terminie
do 20.10. 2024r.

Wydział Mechaniczny  -  pokój    A-217, e-mail: stypendiaatwm.umg.edu.pl

DYŻURY DLA STUDENTÓW STACJONARNYCH:

04.10 piątek 10:00 – 11:00

09.10 środa 14:00 – 15:00

10.10 czwartek 8:00 – 9:00

16.10 środa 14:00 – 15:00

17.10 czwartek 8:00 – 9:00

18.10 piątek 12:00 – 13:00

DYŻURY DLA STUDENTÓW NIESTACJONARNYCH:

12.10 sobota 11:00 – 12:00

19.10 sobota 11:00 – 12:00

 

 

 TRYB SKŁADANIA WNIOSKÓW

 

Student, który chce złożyć nowy wniosek lub wniosek o przedłużenie świadczeń  musi zarejestrować wniosek poprzez swoje konto na USOS WEB:

 

https://usosweb.usos.umg.edu.pl/

 

 

Wykaz dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku o Stypendium Rektora:

  1. Wydrukowany i podpisany wniosek z USOSweb

  2. Wydruk z USOSweb z ocenami za poprzedni rok akademicki lub karta okresowych osiągnięć studenta (głównie 1 semestr 2 stopień).

  3. Zaświadczenie/ dyplomy/ inne dokumenty  potwierdzające wykazane osiągnięcia naukowe/ sportowe/ artystyczne z dokładnie wskazanymi datami danego osiągnięcia.

 

 

USOS - INSTRUKCJE DLA STUDENTÓW

INSTRUKCJA ZŁOŻENIA WNIOSKU

INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA WNIOSKU O PRZEDŁUŻENIE STYPENDIUM REKTORA

INSTRUKCJA WYPEŁNIENIA WNIOSKU O PRZEDŁUŻENIE STYPENDIUM SOCJALNEGO

 

 

Dokumenty stypendialne:

 

"Regulamin świadczeń dla studentów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni" wprowadzony zarządzeniem nr 42 Rektora Uniwersytetu Morskiego w Gdyni z dnia 1 października 2024 r .

Załączniki:

zał. nr 1 do regulaminu - oświadczenie w sprawie sytuacji materialnej studenta i jego rodziny,

zał. nr 2 do regulaminu - zgłoszenie zmian o utracie/uzyskaniu dochodu,

zał. nr 3 do regulaminu - kryteria oceny merytorycznej wniosków o przyznanie stypendium rektora.

 

 


 

E-mail WKS: stypendiaatwm.umg.edu.pl

 

Skład Wydziałowej Komisji Stypendialnej:

  1. mgr inż. Tomasz Kowalewski – przewodnicząca komisji, pracownik Wydziału,

  2. mgr inż.  Anna Lesnau – zastępca przewodniczącego komisji, pracownik Wydziału,

  3. Oliwia Szulc - studentka III roku,

  4. Anna Zawistowska - studentka III roku,

  5. Rafał Okroj - student III roku.

 

 

Podmiot udostępniający: 

Dziekanat WM

Wytworzył informację:

R.Starosta
18.09.2017